25 november, 2019

Ägarbyte

Använd formuläret nedan för att meddela föreningen om ägarbyte för en medlemsfastighet. Formuläret kan fyllas i av antingen den tidigare ägaren eller av den nya ägaren. Oavsett vem som fyller i, så behöver föreningen samtliga uppgifter för att kunna ändra våra uppgifter.

De uppgifter som anges nedan kommer att skickas till styrelsen, samt både den tidigare och den nya medlemmen.

Eventuell reglering av kostnader för förbrukning från senaste fakturatillfälle till överlåtelsedatum regleras mellan köpare och säljare.

Vi skickar medlemsinformation och fakturor via e-post. Om du hellre vill ha faktura med posten, vänligen ange det i rutan för meddelande.
Detta kan vi komma att använda om vi snabbt behöver komma i kontakt med medlemmar angående avbrott och underhåll.
Om fakturor från föreningen skall skickas till en annan adress. Lämnas blankt om fakturor skickas till fastighetens adress.
Om du har något att tillägga, vänligen skriv det här.